eerste verslag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Piet Klager - WaarBenJij.nu eerste verslag - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Piet Klager - WaarBenJij.nu

eerste verslag

Door: piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

28 Maart 2014 | Nederland, Rotterdam

Vandaag de eerste dag van de reis naar de nederlandse antillen. Vet veel zinin lekker met mijn matties van hooligans rotterdam en wat andere mensen. Nou ik hoop dat jullie me allemaal gaam volgen. Groet, piet

• 28 Maart 2014 - 13:36

Jet Van Klaveren:

Hoi Piet,

Leuk dat je meegaat, tot gauw!

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

28 Maart 2014

eerste verslag
Piet

Ik ga twee weken naar curacau en jullie als vrienden kunnen ons volgen in mijn weblog. Jullie weten allemaal dat Ronny pas is gestorven in zijn harnas. Ronny was een echt curacaoer en wa blijk nou krijgen we een reis aangeboden van Jet van klaveren. Jet van Klaveren wil met ons naar Curacao, laat dat nou goed uitkomen. We gaan lekker met onze matties. en je weet matties, Rotterdam Hooligans!!!