geland!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Piet Klager - WaarBenJij.nu geland!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Piet Klager - WaarBenJij.nu

geland!!

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet

14 April 2014 | Nederland, Rotterdam

Hey matties in Rotterdam

Wat blijkt nou we gaan helemaal niet naar de Antillen!! We zijn zojuist geland in zuid Kifoe dat ligt in Congo. Echt jammer dan we onze maat nu niet kunnen herdenken, maar Ronnie je bent altijd bij ons kerel!!! Vandaag kennis gemaakt met de andere mensen, wel vreemde mensen allemaal, er zijn gelukkig ook mensen bij die wel van een potje matten houden!!! Ik ben blij dat we met een hele groep van feyenoord zijn. Ik moet er niet aan denken alleen met alle die anderen mensen te zijn.

We hebben vandaag 2000 ballen gewonnen. Als we in Nederland zijn gaan we daar lekker met de hele groep van eten. We hebben onze jel laten je weet het wel: Heb je het al gehoord, we zijn van Feyenoord, we zijn zoals we zijn, ons krijgen ze niet klein. Met deze jel hebben we maar liefs 1500 euri's gewonnen. 500 ballen hebben we gekregen door vragen juist te beantwoorden over de andere groep.

Het is wel erg warm hier in Congo. Het is echt even wennen en veel zweten. Gelukkig hebben we in het Hotel wel Airco anders was het echt niet uit te houden.

De vliegreis was behoorlijk lang, vooral omdat ik nog nooit gevlogen heb. Echt met zijn allen in een klein hokje, wel hebben we goed kunnen kletsen.

Hey matties tot gauw en jullie weten,

Feyenoord Hooligans!!

Rotterdam on tour best wel stoer.

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

geland!!

28 Maart 2014

eerste verslag
Piet

Ik ga twee weken naar curacau en jullie als vrienden kunnen ons volgen in mijn weblog. Jullie weten allemaal dat Ronny pas is gestorven in zijn harnas. Ronny was een echt curacaoer en wa blijk nou krijgen we een reis aangeboden van Jet van klaveren. Jet van Klaveren wil met ons naar Curacao, laat dat nou goed uitkomen. We gaan lekker met onze matties. en je weet matties, Rotterdam Hooligans!!!

Actief sinds 28 Maart 2014